Моля, имайте предвид, че обработката на заявката за връщане може да отнеме до 3 работни дни.
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА:
1. Разходите за връщане на стока са за сметка на клиента, освен в случаите, в които е предварително упоменато от наш представител, че ние ще поемем транспортните разходи;
1. Разходите за връщане на стока са за сметка на клиента, освен в случаите, в които е предварително упоменато от наш представител, че ние ще поемем транспортните разходи;
2. Срокът за връщане на продукти е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката от Вас. Всички продукти, които желаете да върнете или замените, трябва да бъдат изпратени обратно към нас в оригиналните си фабрични опаковки с всички придружаващи ги аксесоари и документи. Задължително условие е продуктите да бъдат без следи от употреба, в изряден търговски вид, без замърсявания, надрасквания и липсващи части. В обратно изпратената пратка трябва да прикачите и попълнен формуляра за връщане на стока на хартиен носител;
3. Продуктите за връщане или замяна трябва да бъдат изпратени към нашия склад чрез куриер с опция „Преглед и тест“ до следния адрес: гр. Пловдив, ул. Околчица № 32, за ОРМ Екомерс ЕООД, тел. 0897 410 411. Препоръчваме Ви да използвате куриерска фирма „Еконт“ с цел по-бърза обработка на връщането и минимален риск от повреда при транспортиране (Куриерска фирма Спиди не транспортират ценни метали (злато, сребро и т.н.) и не поемат отговорност и застраховка при повреда на транспортираното бижу);
4. Пратки, изпратени с наложен платеж, не се приемат;
5. След получаване на върнатата стока, сумата за нея ще бъде възстановена по банковата сметка, предоставена от Вас, в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни, като обикновено този срок е по-кратък;
6. В случаи, когато връщането на стоката не може да бъде прието поради неспазване на някои от посочените условия (например стоката е изпратена след посочения срок на връщане и др.), ще бъдете уведомени от наш служител и стоката ще бъде изпратена обратно към Вас за Ваша сметка;
7. При връщане на продукт за замяна, новият продукт ще бъде изпратен след получаване на върнатия от Вас продукт, като транспортът е за сметка на клиента, освен ако не е изрично упоменато друго. Ако желаете замяна на продукт с друг на по-висока цена, разликата се доплаща. Търговецът си запазва правото да откаже замяна спрямо обстоятелствата (например липса на наличност на желания продукт и др.) и вместо това да възстанови сумата за върнатите продукти;
8. Възстановяване на сумите се осъществява задължително с връщане на издадената фактура и фискален бон. Не е възможно възстановяване на платената сума, без да сте върнали касовата бележка и фактура, заедно с продукта
8. Възстановяване на сумите се осъществява задължително с връщане на издадената фактура и фискален бон. Не е възможно възстановяване на платената сума, без да сте върнали касовата бележка и фактура, заедно с продукта
