телефон за поръчка:
0897 410 411

Политика за връщане

Информация за доставка

Поръчаните продукти се доставят в цялата страна чрез куриер на Еконт Експрес

Продуктите са в транспортна опаковка.

Минимално количество за поръчка – 1 бр. продукт.

Доставката на всички заявени онлайн продукти зависи от тяхното количество, обемно и реално тегло, както и такси на Еконт Експрес ООД за наложен платеж.

Доставката се извършва в рамките на 5 работни дни след потвърждение на поръчката от страна на Клиента. Купувачът ще бъде информиран със SMS от Еконт Експрес ООД  или чрез обаждане на представител на ОРМ Асетс ЕООД за точната дата на доставка.

Кога ще пристигне при мен пратката?
Избраните продукти ще бъда изпратени до 5 работни дни след потвърждение на поръчката от страна на Клиента. При заплащане директно с банкова карта, плащанията се отразяват в рамките на 24 часа, ако се поръча до 17:00 ч. (освен събота, неделя и официални празници); в рамките на 48 часа, ако се поръча след 17:00 ч. (освен събота, неделя и официални празници).

Отказ от поръчка

Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от направената поръчка в срок до 14 дни, считано от датата на нейното заплащане, чрез специална форма за отказ от поръчка, която е налична тук. Клиентът няма право да се отказва от направена и потвърдена поръчка, когато:
- Търговецът е предоставил продукти, изработени по индивидуални изисквания на Клиента;
- Продуктите, които са били доставени и са с нарушена опаковка, и/или Клиентът не пази оригиналната опаковка на продуктите;
- При доставка на Продукти, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
- При доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
- При доставка на Продукти, които след като са били доставени и поради естество им, са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
- При всички други случаи, предвидени със закон.

На всеки един клиент, който е заявил по надлежния ред и начин връщане на стоката и спрямо нея са изпълнени условията на чл. 9 от Общите условия, Търговецът възстановява всички суми, получени от Потребителя, без разходите, направени за доставка, не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е получена върнатата стока.


Рекламации и въпроси

Рекламацията може да се предяви пред Доставчика на посочения в интернет страницата адрес на електронна поща на Доставчика, като едновременно с това Клиентът трябва да върне стоката в 14-дневен срок, считано от датата на получаването ѝ на адрес: гр. Пловдив, ул. „Околчица“ №32 и в основанието посочи номера на поръчката, която връща.

При рекламация Клиентът спазва изискванията на т. 9 от Общите условия по отношение на продуктите, които иска да върне. Не се приемат рекламации, които не съответстват на тези условия.

При рекламация Клиентът може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти (при условие, че има наличност при Търговеца) или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума.

Клиентът доплаща, ако другият артикул (с който ще бъде заменена върната стока) е по-скъп или на Клиентa се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Клиента цена.

При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Клиента и в двете посоки. Клиентът може да се свърже с Търговеца на тел. 0897 410 411 относно всякакви въпроси за продуктите.