Всеки един клиент, който е поръчал сребърни бижута от електронен магазин www.viano.bg, и я е получил, има право да откаже получаването на поръчката, или част от нея след като вече тя му е доставена, само в следните случаи:
1. При транспортирането стоката е повредена - това се констатира веднага при получаване на пратката (поръчката) от транспортната фирма, с надлежно попълнен протокол за рекламация от куриерската фирма;
2. Доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента;
3. Продуктите, които са били доставени и са с нарушена опаковка, и/или Клиентът не пази оригиналната опаковка на продуктите;
4. При носене на закупени сребърни бижута, от хигиената гледна точка или защита на здравето;
Рекламации по гореизброените случаи се извършват в момента на доставката при преглед на стоката.
В случаите, предвидени в чл.55, ал. 1 от ЗЗП, купувачът може да упражни правото си в 14-дневен срок, да се откаже от поръчаната стока без да посочва причини довели до това решение като удостовери, че стоката не е използвана и не е нарушена оригиналната и опаковка. При носене на сребърни бижута - те не подлежат на рекламация поради хигиенна защита и опазване на здравето на бъдещи клиенти.
Връщането на стоките по тази точка е за сметка на купувача! - специален формуляр за връщане или замяна на поръчка, който е наличен
Извън изброените случаи, клиентът има право да откаже да получи стоката след преглед като заплати извършените разходи за доставка и връщане на стоката. При доставката клиентът получава сертификат, съдържаща вида на изделието и неговия инвентарен номер. Рекламации не се приемат при условие, че клиентът е посочил грешен размер на поръчания от него продукт, например ( пръстен, гривна, колие и др.) и заедно с пратката не върне всички прилежащи документи към нея.
Възстановяване на заплатени суми
На всеки един клиент, който е заявил по надлежния ред и начин връщане на стоката и спрямо нея са изпълнени всички условия, ОРМ Екомерс ЕООД, като собственик на електронен магазин www.viano.bg, възстановява всички суми, получени от Потребителя, без разходите, направени за доставка, не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е получена върнатата стока.
Рекламации и въпроси
Рекламацията може да се предяви пред Доставчика на посочения в интернет страницата адрес на електронна поща на Доставчика (cs@viano.bg), като едновременно с това Клиентът трябва да върне стоката в 5 (пет) дневен срок, считано от датата на получаването ѝ на адрес: гр. Пловдив, ул. „Околчица“ №32 и в основанието посочи номера на поръчката, която връща.
При рекламация Клиентът може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти (при условие, че има наличност при Търговеца) или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума.
Клиентът доплаща, ако другият артикул (с който ще бъде заменена върната стока) е по-скъп или на Клиентa се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Клиента цена.
При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Клиента и в двете посоки. Клиентът може да се свърже с Търговеца на тел. 0897 410 411 относно всякакви въпроси за продуктите.
Информация за доставка
Поръчаните продукти се доставят в цялата страна чрез куриер на Еконт Експрес, като се транспортират задължително с включена застраховка.
Продуктите са в транспортна опаковка.